نمونه کارها و مشتریان

لیست نمونه کارهای شرکت توسعه هوشمند

برخی از آخرین نمونه کارها

با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها به همراه پشتیبانی بدون چون و چرا به مشتریانمان در جهت توسعه کسب و کارشان کمک می کنیم.

گروه مشاوران ساختمانی کندو
گروه مشاوران ساختمانی کندو

گروه مشاوران ساختمانی کندو با هدف ارتقا دانش فعالین صنعت ساختمان و رفع چالش‌های موجود در این صنعت در سال ۱400 شکل گرفت. پس از تحقیقات اولیه و سنجش نیاز جامعه هدف در این صنعت، هسته اولیه گروه شکل گرفت و سپس به تدریج و با افزوده شدن متخصصین و خبرگان این صنعت در حوزه‌های عمران، حقوق و مارکتینگ با رویکردی نوین به فعالیت خود ادامه می دهد. 

طراحی وب سایت با هدف بهینه سازی موتورهای جستجو (seo) برای این مجموعه انجام شد.(عبارات کلیدی چیلر مشهد) ،(مشارکت ساخت در مشهد).

سئو وب سایت
دزدگیر اماکن سیمکارتل
دزدگیر اماکن سیمکارتل

شرکت دانش بنیان فرانگرش جهان الکترونیک تولید کننده دزدگیر و ردیاب جی پی اس ( GPS ) خودرو با برند سیمکارتل از هم اندیشی و همگرایی جوانانی نخبه و صاحب فکر و خوش ایده و دانش فنی تشکیل شده است. 

در این پروژه اپلیکیشن های دزدگیر اماکن این مجموعه با قابلیت کنترل کامل تمامی تنظیمات دستگاه و کاربران از طریق پیامک اجرا شد

اندروید وب اپ
وب سایت ریکاوری تک
وب سایت ریکاوری تک

ریکاوری تک یک شرکت استارت اپی  در کانادا است که بازیای حقیقت مجازی را برای کمک به بهبود بیماران سکته مغزی توسعه میدهد.

طراحی وب سایت این شرکت برای معرفی مجموعه محصولات و اعضا ان است .

وب سایت
سامانه حمل ونقل شرکت گوهر زمین توس
سامانه حمل ونقل شرکت گوهر زمین توس

شرکت حمل ونقل گوهر زمین سابقه ای بیش از سی سال در زمینه حمل ونقل جاده ای را دارا میباشد.

سیستم سازی و هوشمند سازی تمامی بخش های این مجموعه را از طریق ساخت و طراحی اپلیکیشن و سامانه ها انجام دادیم.

اندروید تحلیل بیزینس سامانه تحت وب وب اپ
استودیو ژورک
استودیو ژورک

فورته تقویت کننده صدا برای گوشی هوشمند شما کاریزماتیک ، ظریف و پایدار فورته شبیه چیزی نیست که قبلا دیده باشید ،این تقویت کننده صدای تلفن هوشمند شما را بدون استفاده از وسایل الکترونیکی افزایش می دهد .بدون نیاز به باتری ، کابل و شارژر می باشد .

طراحی وب سایت استودیو ژوک برای معرفی مجموعه و محصولات آن .

وب سایت
کارخانجات نیرو گستران خراسان
کارخانجات نیرو گستران خراسان

چشم انداز ما به عنوان یک شرکت حرفه ای روشن است، زیرا ما دارای یک سبد تجاری انعطاف پذیر و متعادل با ظرفیت های قوی و موقعیت خوبی در میان بازارهای رو به رشد جهانی هستیم.

طراحی و تولید تمامی نرم افزارهای مربوط به خط تولید،فرایند پشتیبانی و گارانتی مشتریان و سامانه نمایندگان این مجموعه انجام شد.

اپ ویندوز اندروید سامانه تحت وب وب اپ
وب سایت سامان فولاد
وب سایت سامان فولاد

طراحی وب سایت با زیر ساخت مناسب برای seo وانجام بهینه سازی برای موتورهای جستجو برای عبارات کلیدی مدنظر کارفرما

سئو وب سایت
وب سایت شخصی اقای گرجی نیا
وب سایت شخصی اقای گرجی نیا

در سال 1375 با رتبه سه رقمی در رشته حقوق وارد دانشگاه فردوسی مشهد شدم و در سال 1378 در هفت ترم فارغ التحصیل گردیدم.در سال 1385 با رتبه دو رقمی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته و در رشته حقوق اقتصادی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدم .در کنار فعالیتهای کاری ، ورزش و تمرینات حرفه ای دو ومیدانی جایگاه خود را داشته و در برنامه روزانه من بطور منظم و مستمر قرار دارد و از اولویت درجه اول برخوردار است. طراحی و پیاده سازی وب سایت شخصی جناب اقای گرجی نیا باهدف معرفی بهتر ایشان انجام شد.

وب سایت
سامانه متا شیپینگ
سامانه متا شیپینگ

Meta shipping یک سامانه آنلاین است که شرکت های حمل مورد اعتماد را به کسانی که می خواهند بسته های خود را از کانادا به همه جای آمریکای شمالی ارسال کنند، متصل می کند.

برنامه نویسی و پیاده سازی سامانه رهگیری محموله برای پیگیری بهتر توسط مشتریان مجموعه انجام شد.

سامانه تحت وب
سامانه ردیاب خودرو تلکارنت
سامانه ردیاب خودرو تلکارنت

مجموعه تلکارنت با هدف بومی سازی تجهیزات وارداتی و جلوگیری از خروج ارز مملکت و کار آفرینی برای جوانان با استعداد و فعال کشور پا به عرصه تولید و طراحی تجهیزات ردیاب ماهواره ای خودرو و سیستم های کنترل از راه دور گذاشته.

پیاده سازی سامانه هوشمند کنترل خودرو و ردیابی با استفاده از تکنولوژی سوکت برای این مجوعه انجام شد.

سامانه تحت وب وب اپ وب سایت
وب سایت هیئت پزشکی ورزشی استان خراسان
وب سایت هیئت پزشکی ورزشی استان خراسان

در سال 1398، جهت ارائه خدمات نوین به ورزشکاران و عموم علاقمندان، پروژه ورزشیار پایه گذاری شد، در این راستا با همکاری متقابل هیات و شرکت فناوری ایده سازان رویان زمین پلتفرم ورزشیار توسعه داده شد، چشم انداز ما تشکیل پرونده الکترونیکی پزشکی ورزشی برای کلیه اعضا می باشد تا گامی موثر در جهت ارتقا سطح سلامت عمومی استان با نگاه تخصصی به امور پزشکی ورزشی برداریم.

وب سایت ورزشیار با هدف ارائه خدمات به جامعه ورزشی استان خراسان طراحی و پیاده سازی شد.

سامانه تحت وب وب سایت
سامانه پخش من
سامانه پخش من

سامانه  پخش من به عنوان واسطه‌ای میان تامین کننده و سوپر مارکتها  قرار دارد که عرضه محصولات را با قیمتی مناسب تر در اختیارشان قرار دهد و این امکان را برای صاحبان کسب‌وکارفراهم میکند تا از طریق کانال‌های مختلفی بتوانند برای عرضه و فروش کالاهای خود اقدام کنند.

طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن و سامانه های مجموعه به صورت مارکت پلیس.

اندروید سامانه تحت وب وب اپ
کارخانه رنگ سازی امید
کارخانه رنگ سازی امید

شرکت رنگسازی امید پتروشرق  با تولید محصولاتی که حاصل خلاقیت و ابتکار موسس آن بود، فعالیت نیمه صنعتی خود را آغاز نمود. مهمترین این محصولات شامل خمیر آب بندی لوله های آهنی (خمیر لوله کشی)، انواع ضدزنگ و پرایمرهای پایه قیری و همچنین قوام دهنده رنگهای نیمه پلاستیک (چسب رنگ) بوده که تولید آنها تا به امروز ادامه داشته است.

طراحی وب سایت این مجموعه با هدف معرفی بهتررنگسازی امید انجام شد همچنین امکان چند زبانه بودن را نیزدراین سایت برای مشتریان فراهم کردیم.

وب سایت
سورج پلتفرم ارائه خدمات
سورج پلتفرم ارائه خدمات

سورج به معنی خورشید مظهر پاکی، درستی و راستی می باشد. که سرلوح ارائه خدمات این گروه قرار گرفته است. بر این اساس گروه سورج بر این باور و عقیده است که با ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت احترام و اخلاق، رضایت حداکثری شما مشتریان و همشریان عزیز را فراهم نمایند و گامی بلند در جلوگیری از ارائه خدمات نادرست، بی کیفیت و پر هزینه توسط افراد بی تجربه و سودجو بر دارند.

پیاده سازی اپلیکیشن مشتری و خدمت رسان و همچنین طراحی وب سایت این مجموعه انجام شد .

اپ ویندوز وب اپ
اپلیکیشن ردیاب خودرو سیمکارتل
اپلیکیشن ردیاب خودرو سیمکارتل

شرکت دانش بنیان فرانگرش جهان الکترونیک تولید کننده دزدگیر و ردیاب جی پی اس ( GPS ) خودرو با برند سیمکارتل است که از سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی در زمینه های اصلی هوشمند سازی و تولید تجهیزات ردیابی خودرو شروع به فعالیت کرده است .

وب اپلیکیشن ردیاب خودرو سیمکارتل برای استفاده در گوشی های آیفون طراحی وپیاده سازی شده است.

وب اپ
بهرنگ
بهرنگ

در سال 1385 با تاسیس ((کانون تبلیغات بهرنگ)) پر انرژی و با اهداف جسورانه قدم به دنیای تبلیغات گذاشت.دنیایی پر از خلاقیت و نوآوری.در ابتدا تنها برخی از خدمات در حوزه تبلیغات را ارائه می کرد. با توجه به احساس نیاز به گسترش خدمات ،از سال 1388 به تدریج اقدام به تاسیس شرکت های مرتبط با حوزه های تبلیغات و بازاریابی نمود و توانست با تکمیل توانمندیهای خود،در مسیر تکمیل و ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تعداد مشتریان گام بردارد.

شرکت توسعه هوشمند تلاش خود را برای معرفی هر چه بهتر خدمات کانون تبلیغات وب سایت بهرنگ به کار برده است تا وب سایت این شرکت را طراحی و پیاده سازی کند.

 

 

وب سایت