درباره توسعه هوشمند

آشنایی بیشتر با شرکت توسعه هوشمند فناوری های مدرن

کسب و کارها در دنیای امروز ناگزیر از حضور در فضای نرم افزارهای آنلاین هستند تا از گردونه رقابت حذف نشوند. این نیاز را با توجه به آشنایی با کسب و کارهای روز دنیا ما دو دهه پیش حس کردیم و از این رو از همان زمان شروع به طراحی و توسعه سامانه های تحت وب و وب سایت های اختصاصی کردیم. ما از اولین مجموعه هایی بودیم که در سطح کشور اپلیکیشن های موبایل خاص کسب و کارها را طراحی کردیم و همچنان با همان رسالت کمک به بهبود بیزینس های مختلف در کنار مشتریانمان هستیم

بیش از ۲۰ سال تجربه

ما از سال ۱۳۸۲ توسعه و برنامه نویسی انواع نرم افزارهای مدرن را انجام می دهیم.

پشتیبانی نامحدود

ما تا موفق شدن شما در کسب و کارتان بدون هیچ بهانه ای در کنارتان هستیم.

جدیدترین تکنولوژی ها

همواره برای توسعه نرم افزارهای مشتریانمان از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کرده ایم.

تحلیل بیزینس

ما نرم افزارها را اختصاصی و بر اساس تحلیل بیزینس مشتریانمان پیاده‌سازی می کنیم.

هادی حسینی مدیرعامل
سخن مدیر عامل

مهندس هادی حسینی

در طی سالهای طولانی ای که در صنعت نرم افزار حضور فعال داشته ام، افتخار و تجربه حضور در بیش از ۱۰۰ کسب و کار مختلف (از تحلیل سیستم بیزینس تا توسعه نرم افزار آن بیزینس ها) یک موضوع را برای من مسجل کرد و آن این است که نرم افزار در صورتی می تواند به رشد بیزینس کمک کند که کاملا در آن سازمان فرایند استقرار را طی کند و از این رو مهمترین بخش توسعه نرم افزار درک صحیح نیازهای کسب و کار، توسعه نرم افزار دقیقا مطابق با نیازمندی های آن کسب و کار و از همه مهمتر پشتیبانی مستمر و چابک بدون هیچ قید و شرطی است. با همین رسالت در شرکت توسعه هوشمند که با چشم انداز نگرشی مدرن به دنیای توسعه کسب و کار در حال فعالیت است نرم افزاری را برای مشتریانمان توسعه نخواهیم داد مگر آنکه از پیش بدانیم بهترین خدمات را می توانیم به بیزینس مربوطه ارائه دهیم.

مهندس هادی حسینی دارای مدرک کارشناسی ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و در حال حاضر مشاور رسمی کسب کارها با مجوز اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.