طراحی اپلیکیشن خدماتی | توسعه یافته توسط هوش مصنوعی

در صورتی که شما یک مجموعه خدماتی هستید در دنیای امروز داشتن یک زیر ساخت نرم افزاری که بتوانید تمامی فرایندهای کسب و کار خود را با استفاده از آن بهینه کنید یک ضرورت است، اما متاسفانه گزینه های پیش روی شما یا زیرساخت مناسبی ندارند یا بسیار گران هستند (یا هر دو!).
ما در شرکت توسعه هوشمند در طی بیش از ۱۰ سال یک زیر ساخت کامل و هوشمند برای مدیریت درخواست های مشتری و فرایندهای داخلی یک شرکت خدماتی ایجاد کرده ایم که این سامانه کم نظیر را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

اپلیکیشن هوشمند خدماتی
یکبار پرداخت با مالکیت دائم
فرصت ویژه
حامی هوشمند (محصولی توسعه داده شده با هوش مصنوعی)
ما این اپلیکیشن خدماتی با کیفیت را با فقط ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به شما ارائه می‌دهیم!
دلیل این قیمت کم، استفاده از هوش مصنوعی در طراحی و ساخت اپلیکیشن است که با کاهش هزینه نیروی متخصص، هزینه نهایی را برای شما به حداقل رسانده است. ( بیشتر بدانید )
Intelligent service Application

سامانه ویژه کسب و کارهای خدماتی + اپلیکیشن هوشمند خدماتی

در حال حاضر آخرین نسخه اپلیکیشن خدماتی شرکت توسعه هوشمند فناوری های مدرن با بهره گیری از دانش روز دنیا و همچنین هوش مصنوعی توسعه داده شده است و این سامانه که شامل پنل مدیریت حرفه ای ، اپلیکیشن ویژه مشتریان (اپ ثبت درخواست) و اپلیکیشن ویژه خدمت رسان (اپ سرویسکار) است با کیفیت بسیار بالا و قیمت کاملا مناسب ارائه می شود.

اپلیکیشن هوشمند خدماتی

زیر ساخت نرم افزاری تمامی سامانه ها و اپلیکیشن های نوشته شده در شرکت توسعه هوشمند است که به دلیل امنیت و سرعت بهینه شده آن نرم افزار مشتریان ما را از دیگران متمایز می کند. همچنین این امکان را به مشتریان ما می دهد تا هر امکان اختصاصی مد نظرشان را بدون هیچ محدودیتی در نرم افزارشان داشته باشند!

آشنایی بیشتر با آیسا
امکانات اپلیکیشن و سامانه خدماتی
الف- امکانات اپلیکیشن خدماتی ویژه مشتری
ثبت نام و ورود
  • هر مشتری برای دسترسی به اپ می‌تواند در سامانه ثبت‌نام کند.
  • برای احراز هویت کاربران از شماره همراه استفاده می‌شود، بنابراین هر کاربر باید یک شماره موبایل معتبر به سامانه معرفی کند و رمز ورود یکبار مصرف ۴ رقمی برای وی ارسال می‌شود که با وارد کردن آن کاربر تأیید شده و سپس اطلاعات کامل‌تری از وی دریافت می‌گردد.
  • در صورتی که کاربر قبلاً در سامانه ثبت‌نام کرده باشد تنها از وی کد تأیید موبایل دریافت می‌شود.
  • هر کاربر در پروفایل خود می‌تواند یک رمز ثابت برای خود تعریف کند که به جای کد تأیید ارسالی به موبایل می‌تواند از آن استفاده کند. در صورت تعریف رمز ثابت دیگر برای وی پیامکی ارسال نمی‌شود.
امکان انتخاب شهر

با انتخاب شهر (که پیش‌فرض آن تهران است) در کل اپ فقط لیست کالاها و نمایندگان مربوط به آن شهر نمایش داده خواهد شد.

امکان نمایش اطلاعیه کوتاه

در صفحه اول اپلیکیشن در بالای صفحه متن اطلاعیه‌های کوتاه (که در پنل مدیریت ثبت شده است) قابل مشاهده است. در صورتی که برای این اطلاعیه لینکی تعریف شده باشد با زدن بر روی آن اطلاعیه، کاربر به لینک مورد نظر هدایت خواهد شد.

نحوه نمایش اسلایدشو و سایر امکانات براساس دیزاین طراحی شده خواهد بود.
جستجوی خدمات

در این بخش مشتری می‌تواند با وارد کردن عنوان خدمت مورد نظر خود، لیست تمامی خدمات ثبت شده در سامانه که با عنوان وارد شده همخوانی دارند را ببیند و با انتخاب هر یک به صفحه مربوط به آن محصول هدایت شود.

دسته‌بندی
  • در این بخش دسته‌بندی‌های اصلی نمایش داده می‌شود. این دسته‌بندی‌ها بر اساس دسته‌بندی‌های اصلی خدمات که در پنل مشخص شده‌اند تا در صفحه اول دیده شوند، نمایش داده می‌شود.
  • به صورت پیش‌فرض تعداد ۶ الی ۸ دسته‌بندی در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود و برای مشاهده همه دسته‌بندی‌ها کاربر بایستی گزینه مشاهده همه دسته‌بندی‌ها را انتخاب کرده و یا از Navbar پایین صفحه گزینه دسته‌بندی را انتخاب کند.
  • با انتخاب هر دسته‌بندی کاربر به صفحه مربوط به لیست خدمات آن دسته‌بندی (یا صفحه نمایش زیر دسته‌های آن دسته در صورت وجود زیر دسته) هدایت خواهد شد.
ویژگی‌های مجموعه

در این بخش که در پایین صفحه اصلی قرار دارد کاربر می‌تواند ویژگی‌های مجموعه همانند پشتیبانی حرفه‌ای، ضمانت بازگشت وجه و ... را که در پنل مدیریت ثبت شده است مشاهده کند. برای هر ویژگی این موارد قابل مشاهده است: تصویر، عنوان، توضیحات مختصر.

مشاهده لیست دسته‌بندی‌ها

در این بخش که با انتخاب گزینه دسته‌بندی‌ها در منوی اپ و یا انتخاب مشاهده همه دسته‌بندی‌ها در صفحه اصلی وارد آن می‌شویم، لیست همه دسته‌بندی‌های اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. برای هر دسته‌بندی تصویر دسته و عنوان دسته نمایش داده می‌شود.

مشاهده لیست خدمات هر دسته‌بندی

با انتخاب هر دسته‌بندی (آخرین سطح دسته‌بندی) لیست خدمات آن دسته نمایش داده می‌شود. برای هر خدمت مواردی که نمایش داده می‌شود عبارتند از تصویر، عنوان، قیمت و امکان افزودن خدمات به مورد علاقه‌ها.

اطلاعات اصلی خدمت

مواردی نظیر شناسه، دسته‌بندی، عنوان و توضیحات مختصر.

امکان دانلود فایل‌های مرتبط با خدمت

همانند کاتالوگ (در صورت بارگزاری شدن در پنل مدیریت)

مشاهده میانگین امتیاز داده شده به خدمت از طرف مشتریان
مشاهده لیست نظرات داده شده برای خدمت از طرف مشتریان
امکان ثبت درخواست برای خدمت

همچنین کاربر می‌تواند در صورت نیاز توضیحات خود را ثبت کند.

ثبت نام و ورود خدمت‌ رسان و پروفایل درخواست‌ها
ثبت نام و ورود خدمت‌رسان
  • هر خدمت‌رسان برای دسترسی به اپ بایستی با شماره خود که قبلاً در پنل توسط مدیریت تنظیم شده است و دسترسی به وی داده شده است به اپ وارد شود.
  • برای احراز هویت کاربران از شماره همراه استفاده می‌شود بنابراین هر کاربر بایستی یک شماره موبایل معتبر به سامانه معرفی کند و رمز ورود یکبار مصرف ۴ رقمی برای وی ارسال می‌شود که با وارد کردن آن کاربر تأیید می‌شود (در صورت داشتن دسترسی‌های لازم).
پروفایل درخواست

با انتخاب هر درخواست، خدمت‌رسان می‌تواند در اپلیکیشن خود اطلاعات کامل آن درخواست را مشاهده کند. اطلاعات هر درخواست شامل این موارد می‌شود:

  • کد پیگیری
  • نام مشتری
  • شماره تماس مشتری با امکان تماس مستقیم با وی
  • تاریخ و ساعت مراجعه
  • آدرس مشتری با امکان مسیریابی از طریق اپلیکیشن‌های مسیریاب
  • فاکتور خدمت و ...
  • امکان ویرایش درخواست: در صفحه پروفایل خدمت‌رسان، می‌تواند خدمت درخواستی مشتری را ویرایش کرده یا خدمت جدیدی را به فاکتور وی اضافه کند (ممکن است با مراجعه به محل مشتری متوجه شود مشتری درخواست‌های دیگری نیز دارد).
  • امکان تغییر وضعیت درخواست: خدمت‌رسان در اپ خود می‌تواند وضعیت درخواست را بر اساس فرآیندی که طی می‌شود تغییر دهد.
  • پایان دادن به درخواست: با زدن این دکمه درخواست در وضعیت انجام شده قرار می‌گیرد. همچنین خدمت‌رسان می‌تواند مبلغ تمام شده، خدمت را وارد کرده تا در فاکتور اعمال شود سپس خدمت را پایان دهد.
  • به تأخیر انداختن درخواست: خدمت‌رسان می‌تواند با انتخاب یک تاریخ، درخواست را به تأخیر بیندازد. معمولاً برای مواردی که انجام درخواست زمان‌بر است.
  • کنسل کردن درخواست: اگر بنا به شرایطی امکان انجام درخواست نباشد (مثلاً مشتری پس از برآورد خدمت از انجام آن منصرف شده باشد)، خدمت‌رسان می‌تواند با ذکر توضیحات، درخواست را کنسل کند.