سامانه توسعه هوشمند | زیر ساخت یکپارچه هوشمند مدیریت آنلاین کسب و کار

سالها پیش باهدف ایجاد یک زیرساخت آنلاین که بتوان تمام فرآیندهای یک کسب و کار را به صورت آنلاین مدیریت کرد کار خود را شروع کردیم
و نتیجه نزدیک دو دهه فعالیت یک اکوسیستم کامل نرم افزاری با نام تجاری آیدس (سامانه توسعه هوشمند IDS Intelligent development system) شد.
هم اکنون آیدس زیر ساخت قدرتمند و امن تمامی محصولاتی است که در اختیار مشتریانمان قرار میدهیم.

توسعه هوشمند وب سایت اختصاصی
Intelligent development system (IDS)

توصیف نرم افزار و شرح کلی اهداف

صنعت نرم افزار از حالت آفلاین با شتاب زیادی به سمت آنلاین در حرکت بوده و طراحی نرم افزار های تحت وب به سرعت در حال گسترش می باشد.توقع مشتری از دریافت سرویس های آنلاین روز به روزدر حال بالا رفتن بوده و امروزه مشتریان ترجیح می دهند سرویس خود را از کسب و کارهای آنلاین به صورت یکپارچه دریافت نمایند. فروش، پشتیبانی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، وب سایت ، اپلیکیشن ، باشگاه مشتریان ،و...تنها بخشی از ابزارهای فضای آنلاین بوده که مشتری را به سمت خود جذب می نماید. همچنین اهمیت اتصال مدیران کارمندان ، بازاریابان ،سرویسکاران ، پیک ها و ...به سرور نرم افزاری و ارائه سرویس به صورت یکپارچه در کنار مشتریان نیز بر همین اساس مهم می باشد ما در توسعه هوشمند فناوری های مدرن نزدیک به ۲ دهه فعالیت اقدام به ساخت نرم افزارهای آنلاین تحت وب جهت مدیریت کسب و کارها به صورت آنلاین نموده ایم به طوری که تمامی فرآیندهایی که یک کسب وکار جهت مدیریت کارهای خود وارتباطات موثر با مشتریان خود نیاز دارد را از طریق این نرم افزار جامع بتواند مدیریت کند. مجموعه نرم افزارهای یکپارچه توسعه هوشمند تحت برند. آیدس به بازار ارائه شده است

آیدس

آشنایی بیشتر با نرم افزار

سامانه توسعه هوشمند که با برند IDS آیدس یک اکوسیستم کامل نرم افزاری برای مدیریت جریان محتوا ، تعاملات ، درخواست ها ، سفارش ها و روابط در نقاط تماس با تمام ذینفعان است. زیرسیستم ها و ماژول های مختلف آیدس که به صورت یکپارچه و در عین حال مستقل از هم نقش خود را در مدیریت یکپارچه آنلاین کسب و کار ایفاء می کنند. آیدس به صورت Webservise-Based پیاده سازی شده است تا نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف بتوانند از طریق آن به صورت یکپارچه با یکدیگر عمل کنند وامکانات متعددی را در اختیار مشتریان نهایی ، شرکای تجاری ، کارکنان (با نقش های مختلف) و مدیران (در سطوح مختلف) یک کسب و کار قرار دهند.

آشنایی بیشتر با آیدس

چرا آیدس را به عنوان زیرساخت وب سایت یا سامانه خود انتخاب کنید؟

ما آیدس را بر بستر تکنولوژی های روز دنیا توسعه داده ایم و تمامی ملاحظات امنیتی مرتبط با وب سایت و اپلیکشن شما را رعایت کرده ایم.

برخلاف نرم افزارهای اپن سورس که معمولا امکان اختصاصی کردن آنها وجود نداردآیدس میتواند کاملا منطبق بر نیازهای کسب و کار شما شکل داده میشود.

به دلیل توسعه و برنامه نویسی از پایه توسط متخصصان شرکت امکان اتصال به دیگر نرم افزارها و محصولات به راحتی وجوددارد و شما در مسیر رشد کسب و کارتان به هیچ زیر ساخت دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد.

پنل مدیریت آیدس طوری طراحی شده است که پیچیدگی های نرم افزارهای اپن سورس را ندارد و شما به راحتی می توانیدتمامی بخش های کسب و کارتان را از طریق آیدس بدون نیاز به دانش تخصصی مدیریت کنید.

آیدس شامل چه بخش هایی می شود؟

آیدس کاملا به صورت ماکرو سرویس طراحی شده است و شما می توانید بر حسب نیازتان زیرسیستم های مورد نظر را از آیدس در اختیار داشته باشید.

احراز هویت کاربران

امکان نظارت کامل مدیر سامانه بر فرایندهای ورود کاربران و امکانات متعدد جهت تعیین سیاست های ثبت نام و ورود و محدود سازی کاربران و ... امکان مدیریت انواع گروه های کاربری به صورت نامحدود و تو در تو

تعامل با کاربران

امکانات متنوعی برای ارتباط موثر با مشتریان وکاربران سامانه همچون زیرسیستم چت باامکان چت مشتریان باپشتیبانی، چت موجودیت های مختلف سامانه با یکدیگر امکانات کامل ارسال نوتیفیکیشن و اعلان های سیستمی و دستی

سیستم مدیریت محتوا

شامل امکانات کامل برای مدیریت سامانه جهت مدیریت محتوای قابل نمایش به کاربران در وب سایت ها، اپلیکیشن ها و کلیه سامانه های متصل به آیدس ،مدیریت وبلاگ و مقالات، مدیریت اخبار، مدیریت ویدئوها، اسلایدرهای تبلیغاتی ...

روش های پرداخت

زیر سیستم کیف پول کاربران گزارشات کیف پول ، زیر سیستم اعتبارات کاربران جهت استفاده در سامانه های متصل به باشگاه مشتریان و دریافت امتیاز ، امکان تعریف انواع کدهای تخفیف مدیریت و رهگیری تراکنش های پرداخت آنلاین

کالاها و فروشگاه ها

مدیریت دسته بندی کالاها، مدیریت کامل قیمت ها و تخفیف ها، مدیریت موجودی ، مدیریت و تعریف تعداد نامحدود فروشگاه به طوری که مشتریان از طریق اپلیکیشن مشتری و یاوب سایت بتوانند کالاها را مشاهده و ثبت سفارش کنند.

مدیریت ثبت سفارش

مدیریت وضعیت های مختلفی که یک سفارش در آنها می تواند قرار گیرد و سیاست های اعمال شده در هر وضعیت، امکان محاسبه هوشمند هزینه ارسال، مدیریت فاکتور سفارش، گزارش های متنوع فروش و سفارش به تفکیک فروشگاه ها و ...

مدیریت دلیوری و پیک

امکان تعریف انواع پیک، امکان اختصاص سفارش ها به پیک، اپلیکیشن اختصاصی پیک، امکان دریافت امضا دیجیتالی و تاییدیه توسط پیک، امکان تعیین اقلام تحویلی و برگشتی توسط پیک، گزارشات مالی و فرایندی پیک

مدیریت بازاریابان

امکان تعریف انواع بازاریاب، امکان تعریف درصدهای مختلف دریافت پورسانت به تفکیک بازاریاب، امکان تعریف سرپرستان بازاریابان، گزارش های مختلف از فروش بازاریابان، اپلیکیشن اختصاصی پیک با قابلیت تعریف مشتری

مدیریت درخواست ها

امکان مدیریت مراحل در خواست به تفکیک گروه های خدمات ،امکان مدیریت سیاست ها و ویژگی های مربوط به ثبت درخواست ، امکان تعیین محدوده فاصله ارسال درخواست به خدمت رسانان برحسب کیلومتر ، امکان الحاق فایل و اسناد به درخواست، مدیریت کامل نحوه پرداخت و ..

لیست برخی از امکانات

این پکیج شامل امکانات کامل است و می تواند همه بخش های کسب و کار شما را پوشش بدهد.لیست برخی از امکانات ارائه شده را مشاهده می فرمایید:

مدیریت اسلایدشوها
مدیریت محتواهای معمول
مدیریت اطلاعات تیم کاری
مدیریت گالری تصاویر
مدیریت منوها
مدیریت صفحات
مدیریت وبلاگ (مطالب آموزشی)
مدیریت ویدئوها
مدیریت اخبار
نمونه کارها (پروژه ها)
مدیریت گروه محصولات
مدیریت محصولات و کالاها
مدیریت برندها
مدیریت گروه های خدمات
مدیریت خدمات
مدیریت مقالات
مدیریت چندرسانه ای
مدیریت گروه های کاربری
مدیریت کاربران
مدیریت پیام های ارسالی کاربران
مدیریت تکست ها
مدیریت اشتراک ها
مدیریت کیف پول
مدیریت دسته بندی کالاها
مدیریت فروشندگان و نمایندگان
مدیریت سفارش های کاربران
مدیریت شرکت های خدماتی
مدیریت درخواست های خدماتی کاربران
مدیریت وضعیت های درخواست و سفارش
مدیریت کدهای تخفیف
مدیریت قالب نمایشی وب سایت
مدیریت شهر ها و استان ها
اپلیکیشن هوشمند فروشگاهی
تنظیمات پیامک